Podmínky ochrany osobních údajů

I. Základní ustanovení

1.       Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracování osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: “GDRR”) je JTECHNIK, s. r. o., IČO 47 013 770, se sídlem Poľnohospodárska 322/20, 911 06 Trenčín. (Dále jen: “správce”).

2.       Kontaktní údaje správce jsou:

  • Adresa: Poľnohospodárska 322/20, 911 06 Trenčín
  • Email: obchod@jtechnik.sk
  • Telefon: +421 944 004 112

3.       Osobními údaji jsou veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě, identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokalizační údaje, síťový identifikátor nebo jednoho či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, mentální, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

4.       Správce jmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů. Kontaktní údaje pověřence jsou obchod@JTECHNIK.sk

II. Zdroje a kategorie zpracovaných osobních údajů

1.       Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl / a nebo osobní údaje, které správce získal na základě vyplnění Vaší objednávky.

2.       Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

1.       Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

  • Plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle č. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • Oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 18/2018 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

2.       Účelem zpracování osobních údajů je

  • Vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi vámi a správcem, při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či její ze strany správce plnit,
  • Zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

3.       Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu č. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl / a svůj výslovný souhlas.

IV. Doba uchovávání údajů

1.       Správce uchovává osobní údaje

  • Po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvních vztahu).
  • Po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 10 let, pokud jsou osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

2.       Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

1.       Příjemci osobních údajů jsou osoby

  • Podílející se na dodání zboží / služeb / provádění plateb na základě smlouvy,
  • Poskytující dopravní služby,
  • Poskytující účetní služby,
  • Zajišťující služby provozování e-shopu (WordPress) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  • Zajišťující marketingové služby.

2.       Správce zamýšlí předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů v třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb jako Mailchimp, Google…

VI. Vaše práva

Za podmínek stanovených v GDPR máte:

1.       právo na přístup ke svým osobním údajům podle čl. 15 GDPR,

2.       právo na opravu osobních údajů podle čl. 16 GDPR, případně omezení zpracování podle čl. 18 GDPR,

3.       právo na vymazání osobních údajů podle čl. 17 GDPR,

4.       právo namítat proti zpracováním podle čl. 21 GDPR a

5.       právo na přenositelnost údajů podle čl. 20 GDPR,

6.       právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

7.       Dále máte právo podat stížnost na Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

1.       Správce prohlašuje, že přijal všechna vhodná technická a organizační opatření k zajištění osobních údajů.

2.       Správce přijal technická opatření k zajištění datových úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména heslovým zabezpečením, šifrováním a antivirovou ochranou.

3.       Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII. Závěrečné ustanovení

1.       Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzuje, že jste seznámen / á s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

2.       S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen / á s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

3.       Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejni na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl / a.

Tyto podmínky nabývají účinnost dnem 29. 09. 2020

Juraj Tilesch, B. S. B. A.