Všeobecné obchodní podmínky pro právnické osoby

Tyto všeobecné obchodní podmínky určují hlavní zásady a principy obchodních vztahů mezi společností JTECHNIK spol. s.r.o., jako prodávajícím a jeho odběrateli a jsou nedílnou součástí kupních smluv, pokud se strany nedohodnou jinak.

Čl. I. Definice pojmů

1.1   “Společnost JTECHNIK spol.  s.r.o. “nebo” prodávající “představuje obchodní společnost JTECHNIK spol. s.r.o. se sídlem Poľnohospodárska 322/20, 911 06 Trenčín, IČO 47 013 770, IČ DIČ: 2023743865, DIČ: SK2023743865, zapsanou v obchodním rejstřík Okresního soudu Trenčín, oddíl: Sro, vložka č. 27908 / R, emailová adresa: info@strojni-cerpadla.cz, telefonní číslo: +421 944 004 112.

1.2   “Odběratel” fyzická osoba – podnikatele nebo právnická osoba, která vstoupila do obchodního vztahu se společností JTECHNIK potvrzením vystavené objednávky.

1.3   “Zboží” – představuje všechny produkty uvedené v platném ceníku společnosti JTECHNIK.

Čl. II. Preambule

2.1  Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné a závazné pro prodej všech výrobků společnosti JTECHNIK.

2.2 Tyto všeobecné obchodní podmínky tvoří nedílnou součást smluv uzavřených podle zákona č. 513/1991 Sb. (Obchodní zákoník) ve znění pozdějších předpisů, součást prodejních dokladů jiných než smluv a součást účetních dokladů společnosti JTECHNIK.

Čl. III. Objednávaní a dodání zboží

3.1  Odběratel objednává zboží u prodávajícího prostřednictvím písemné objednávky nebo jiné formy objednávky nebo jiné formy objednávky, která bude obsahovat údaje podle bodu 3.2 těchto všeobecných obchodních podmínek.

3.2 každá objednávka za účelem převedení nezbytných účetních operací musí obsahovat: a) při fyzické osobě – podnikateli (OSVČ): obchodní jméno, úplnou adresu místa podnikání OSVČ, kontaktní osobu, telefonní číslo nebo jiné kontaktní údaje potřebné k případnou komunikaci, IČO, DIČ, DIČ*, přesné určení zboží, počet kusů, způsob úhrady, způsob dodání zboží, b) u právnické osoby (PO): obchodní jméno, úplnou adresu sídla PO, kontaktní osobu, telefonní číslo nebo jiné kontaktní údaje potřebné k případnou komunikaci, IČO, DIČ *, přesné určení zboží, počet kusů, způsob dodání zboží. *Pokud je objednatel plátce DPH.

3.3 Společnost JTECHNIK zařazuje objednávky do systému v pořadí, v jakém přicházejí.

3.4 Po odeslání objednávky společnost  JTECHNIK potvrdí objednávku a oznámí odběrateli termín, kdy  bude zboží dodáno nebo připraven na osobní odběr. Tímto potvrzením objednávky vzniká kupní smlouva mezi prodávajícím a odběratelem.

3.5 Prodávající umožňuje odběrateli využít jeden z následujících způsobů dodání zboží:

  • a) dodání zboží přepravní službou (kurýrem).

3.6 Předávající může plnit, t.j. dodat zboží odběrateli i prostřednictvím třetích osob.

3.7 Při dodání zboží přepravní službou (kurýrem) společnost JTECHNIK zabezpečí pojištění zboží na vlastní náklady. Odběratel je povinen řádně překontrolovat dodané zboží, správnost a kompletnost objednávky.

3.8 Při použití přepravní služby se zboží a daňové doklady předají přepravní službě. Po přijetí zboží odběratel potvrdí dodací list pracovníkovi přepravní společnosti, který ji doručí společnost JTECHNIK.

3.9 Při osobním převzetí zboží musí odběratel zkontrolovat správnost a kompletnost objednávky a potvrdit podpisem dodací list prodávajícího.

3.10 Zboží je zabalen a zabezpečený společností JTECHNIK nebo přímo výrobcem. Odběratel je povinen při přebírání zboží zkontrolovat jeho neporušenost a kompletnost a tyto potvrdit na přepravním listu.

3.11 Za zboží je zodpovědná společnost JTECHNIK až do jeho převzetí odběratelem. Zboží se považuje za převzatý odběratelem od doby, kdy společnost JTECHNIK odběrateli, jeho zástupci nebo dopravci (který je považován za zástupce odběratele, bez ohledu na to, kdo platí dopravní náklady nebo pojištění zboží během přepravy) umožní fyzicky disponovat se zbožím v prostorách společnosti JTECHNIK nebo na jiném místě, se kterým společnost JTECHNIK vysloví souhlas.

3.12 Prodávající odešle zboží nejpozději do 7 pracovních dnů ode dne potvrzení objednávky, pokud je zboží skladem. Pokud zboží není skladem, prodávající odešle zboží  zpravidla do 4 týdnů ode dne potvrzení objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo přesáhnout lhůtu na dodání zboží v případě, že nastanou okolnosti na straně jeho dodavatele, které brání včasnému dodání zboží.

ČL. IV. Ceny

4.1 Ceny za zboží nabízené prodávajícím jsou stanoveny na jeho webovém sídle https://www.strojni-cerpadla.cz/. Takto stanovené ceny jsou závazné pro prodávajícího a odběratele od okamžiku zaslání objednávky odběratelem.

4.2 Ceny za zboží jsou uvedeny jménem “CZK” a jsou bez DPH / včetně DPH. Pokud se při některých produktech nezobrazuje text s DPH, ceny jsou zobrazeny bez DPH.

Čl. V. Výhrada vlastnického práva

5.1 Odběratel nabývá vlastnické právo ke zboží až úplným zaplacením celé kupní ceny.

Čl. VI. Platební podmínky

6.1 Společnost JTECHNIK umožňuje využít jeden z následujících způsobů platby:

  • a) platba na dobírku
  • b)platba na předfakturu
  • c) platba na fakturu

6.2 Platba na dobírku: Při tomto způsobu platby odběratel hradí kupní cenu za zboží při převzetí zboží u dopravce v hotovosti nebo kartou.

6.3 Platba na předfakturu: Při tomto způsobu platby odběratel dostává zboží až po uhrazení zálohového listu.

6.4 Platba na fakturu: Při tomto způsobu platby je odběrateli dodané zboží bez předchozí platby. Odběratel je povinen uhradit kupní cenu za zboží ve lhůtě splatnosti vyznačené ve faktuře. Za den úhrady faktury se považuje den, kdy byla částka finančních prostředků připsána na účet prodávajícího v jeho bance. V případě, že je odběratel v prodlení s úhradou kupní ceny za zboží při platbě na fakturu, prodávající je oprávněn účtovat mu úrok z prodlení ve výší 0,03% ceny zboží za každý den prodlení.

Čl. VII. Práva a povinnosti prodávajícího a odběratele

7.1 Prodávající je okamžikem potvrzení objednávky povinen dodat v objednávce určené zboží na adresu odběratele nebo na jiné místo určené odběratelem v objednávce

7.2 Prodávající je povinen dodat objednané zboží ve lhůtě k převzetí a ve smyslu ustanovení podle bodu 3.12 těchto všeobecných obchodních podmínek.

7.3 Odběratel je povinen zaplatit za koupené zboží kupní cenu podle Čl. IV těchto všeobecných obchodních podmínek.

7.4 V případě prodlení odběratele s úhradou kupní ceny zboží má prodávající právo účtovat si úrok z prodlení podle bodu 6.5 těchto všeobecných obchodních podmínek.

7.5 Bez ohledu na ostatní ustanovení, společnost JTECHNIK neodpovídá odběrateli za ušlý zisk, ztrátu příležitosti nebo žádné jiné nepřímé nebo následné ztráty vzniklé jakýmkoli způsobem.

7.6 Prodávající se zavazuje dodat odběrateli pouze zboží, které vyhovuje normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky, který bude vhodně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Čl. VIII Storno poplatky

8.1 Odběratel se zavazuje zaplatit prodávajícímu storno poplatek ve výši poštovného v případě vyexpedování zboží odběrateli, pokud odběratel zboží nepřevezme od dopravce podle podmínek uvedených ve způsobu dodání, pokud se obě strany nedohodnou jinak.

Čl. IX Záruční lhůty a reklamační řád

9.1 Na dodávané zboží, pokud není určeno jinak, je poskytována záruční doba v trvání 12 měsíců. Záruční doba začíná běžet v den předání zboží odběrateli.

9.2 Reklamovat lze pouze zboží zakoupené a zcela zaplacen ve společnosti JTECHNIK.

9.3 Při uplatnění reklamace je odběratel povinen doručit reklamované zboží čistý, mechanicky nepoškozené v originálním balení včetně manuálů, instalačních médií, kopie dodacího listu a záručního listu nebo faktury reklamačnímu technikovi.

9.4 Při předání zboží k reklamaci je třeba vyplnit “reklamační záznam”.

9.5 Oprávněná záruční reklamace je bezplatná. Při neoprávněné reklamaci je odběratel povinen uhradit náklady vzniklé řešením této reklamace.

9.6 Prodávající vydá odběrateli doklad o přijetí zboží k reklamaci. Součástí reklamovaného zboží musí být i kopie záručního listu a faktury, případně jiného dokladu o zakoupení a zaplacení zboží u prodávajícího.

9.7 Prodívající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí zboží k reklamaci.

9.8 Společnost JTECHNIK si vyhrazuje právo prodloužit dobu na vyřízení reklamace u zboží, které je třeba zaslat na opravu výrobci na dobu nezbytně nutnou k této opravě.

Čl. X. Záruční a pozáruční servis

10.1 Společnost JTECHNIK nenese odpovědnost a nebude plnit podmínky stanovené pro záruční reklamace při poruchách vyvolaných nekvalifikovanou obsluhou, použitím neoriginálního nebo repasovaného spotřebního materiálu, neodborným zásahem do zařízení zavirováním zařízení nebo při jiném porušení záručních podmínek, které zjistí servisní technik prodávajícího. Zároveň se odběratel zavazuje uhradit společnosti JTECHNIK veškeré náklady související s případným odstraněním takové závady, která nebyla kvalifikována jako záruční, pokud byl odběratel předem seznámen s touto skutečností a cenou za odstranění nezáruční vady.

Čl. XI Vyšší moc

11.1 Žádná ze stran neodpovídá za nemožnost plnění v případě, že nastanou události vlivem vyšší moci.

11.2 Za událost vlivem vyšší moci se považuje událost, kterou účastnící smlouvy nemohli předvídat a jejíž nemohly zabránit ani při vynaložení nejvyšší možné odborné péče, a která je nezávislá na jejich vůli, zejména válka, povstání, stávka, požár, povodeň, zemětřesení a jiné.

11.3 V případe, že nastane událost podle bodu 11.2 těchto všeobecných smluvních podmínek jsou si strany vzájemně povinné tuto skutečnost oznámit bez zbytečného odkladu.

11.4 Vznik neočekávaných výrobních nebo distribučních poruch osvobozuje JTECHNIK od dohodnutých závazků.

Čl. XII. Ochrana osobních údajů

12.1 Veškeré osobní údaje poskytnuté odběratelem v rámci objednávky výrobku prostřednictvím internetového obchodu https://sklucovadlo.sk/ jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem č. 122/2013 Sb. O ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon č. 122/2013).

12.2 K poskytování osobních údajů odběratele dochází při  vyplňování objednávkového formuláře na webové stránce společnosti JTECHNIK nebo při použití jiného prostředku komunikace za účelem uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a odběratelem.

12.3 Prodávající získává od odběratele pouze osobní údaje nezbytné pro realizaci prodeje a dodání výrobku odběrateli jedním ze způsobů dodání uvedených v bodě 3.5 těchto všeobecných obchodných podmínek.

12.4 Odesláním objednávky, resp. uzavřením kupní smlouvy, dává odběratel v souladu se zákonem č. 122/2013 Sb. souhlas prodávajícímu se zpracováním, shromažďováním a uchováváním jeho osobních údajů v rozsahu nezbytném pro realizaci prodeje a dodání výrobku odběrateli pro účely uzavření kupní smlouvy, vybavení objednávek a související komunikace s odběratelem, ale i po úspěšném vyřízení objednávky pro účely plnění smlouvy a vedení příslušné evidence (např. při vyřizování reklamací, vedení účetnictví apod.), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Odběratel má právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu a aktualizaci včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Prodávající neposkytuje, nezveřejňuje a nezpřístupňuje osobní údaje odběratelů žádné další osobě, s výjimkou společností zajišťujících přepravu zboží, kterým jsou osobní údaje odběratelů předávány v minimálním rozsahu potřebném pro účely řádného doručení zboží.

12.5 Odběratel má podle zákona č.122/2013 Sb. v souvislosti se zpracováním osobních údajů zejména následující práva:

  • a) vyžadovat potvrzení, zda jsou nebo nejsou osobní údaje o něm zpracovávány,
  • b) vyžadovat ve všeobecně  srozumitelné formě informace o zpracování osobních údajů v informačním systému v rozsahu podle § 15 odst. 1 písm. a) až e) druhý až šestý bod, při vydání rozhodnutí podle odstavce 5 je dotyčná osoba oprávněna seznámit se s postupem zpracování a vyhodnocování operací,
  • c) vyžadovat ve všeobecně srozumitelné formě přesné informace o zdroji, z něhož získal jeho osobní údaje pro zpracování,
  • d) vyžadovat ve všeobecně srozumitelné formě seznam jho osobních údajů, které jsou předmětem zpracování,
  • e) vyžadovat opravu nebo likvidaci svých nesprávných, neúplných nebo neaktuálních osobních údajů, které jsou předmětem zpracování,
  • f) vyžadovat likvidaci jeho osobních údajů, jejichž účel zpracování skončil, pokud jsou předmětem zpracování úřední doklady obsahující osobní údaje, může požádat o jejich vrácení,
  • g) vyžadovat likvidaci jeho osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, pokud došlo k porušení zákona,
  • h) vyžadovat blokování jeho osobních údajů z důvodu odvolání souhlasu před uplynutím doby jeho platnosti, pokud provozovatel zpracovává osobní údaje na základě souhlasu dotčené osoby.

Odběratel má právo u prodávajícího na základě písemné žádosti namítat vůči:

  • a) zpracovávání jeho osobních údajů, o nichž předpokládá, že jsou nebo budou zpracovávány pro účely přímého marketingu bez jeho souhlasu, a žádat jejich likvidaci,
  • b) využívání osobních údajů uvedených v § 10 odst. 3 písm. d) pro účely přímého marketingu v poštovním styku, nebo
  • c) poskytování osobních údajů uvedených v § 10 odst. 3 písm.
  • d) pro účely přímého marketingu.

12.6  Společnost JTECHNIK, jako provozovatel, je povinna zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, které zpracovává. Povinnost mlčenlivosti trvá i po ukončení zpracování osobních údajů.

Čl. XIII. Závěrečná ustanovení

13.1 Právní vztahy a podmínky, které nejsou výslovně upraveny v těchto všeobecných obchodních podmínkách se řídí příslušnými ustanoveními Obchodního zákoníku.

13.2 Tyto všeobecné obchodní podmínky lze měnit pouze písemnou formou.

13.3 V Případe sporů vzniklých z právních vztahů mezi odběratelem a společností JTECHNIK je oprávněn jednat a rozhodovat věcně a místně příslušný soud. Strany se však zavazují řešit spory vzniklé z jejich smluvních vztahů přednostně dohodou.

13.4 Tyto podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 29. 09. 2020

 

Všeobecné obchodní podmínky pro spotřebitele

Čl. I. Obecná ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím, kterým je
  2. Základní údaje

Prodávající:

JTECHNIK, s. r. o. , Poľnohospodárska 322/20, 911 06 Trenčín, Slovensko, IČO: 47 013 770, DIČ: 2023743865, DIČ: SK2023743865, číslo účtu: SK60 8330 0000 0029 0153 6442, Registrace: Obch. Register  Okr. súdu Trenčín, oddíl: SRO, vložka č. 27908/ R

Kontaktní údaje:

Tel: +421 944 004 112

E-mail: info@strojni-cerpadla.cz

(Dále jen “prodávající”)

a

spotřebitelům, jejímž předmětem je koupě a prodej zboží na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.

Orgán dozoru

Inspektorát SOI pro Trenčiansky kraj, Hurbanova 59, 911 01 Trenčín, Slovensko

Adresa na uplatnění reklamací, odstoupení od smlouvy, podnětů a stížností:

JTECHNIK, s. r. o. , Poľnohospodárska 322/20, 911 06 Trenčín, Slovensko, info@strojni-cerpadla.cz

Čl. II Předmět smlouvy

Všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. V případě, že prodávající a spotřebitel uzavřou písemnou kupní smlouvu, ve které si dohodnou podmínky odchylně od všeobecných obchodních podmínek, budou ustanovení kupní smlouvy upřednostněny před všeobecnými obchodními podmínkami. Předmětem smlouvy jsou pouze položky zboží výslovně uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Množství, rozměry, vlastnosti, ceny, a ostatní údaje obsažené na internetových stránkách prodávajícího, katalozích, prospektech a jiných jeho tiskovinách jsou závaznými údaji.

Prodávající se zavazuje, že bude spotřebitel dodávat:

  • Zboží bez vad v souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží,
  • Zboží  vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území Slovenské republiky,
  • Zboží vybaven slovensky návody k obsluze, použití, bezpečnostními  upozorněními, záručními listy a
  • seznamy pozáručních opraven, je-li pro daný druh zboží obvyklé

Smluvní strany se dohodly, že spotřebitel odesláním objednávky prodávajícímu potvrzuje, že souhlasí s tím, že tyto všeobecné obchodní podmínky a jejich podmínky a ustanovení se budou vztahovat na všechny kupní smlouvy, uzavřené na jakékoliv internetové stránce elektronického obchodu, kterou provozuje prodávající, na jejímž základě prodávající dodá zboží prezentován na dotčené internetové stránce spotřebiteli (dále jen “kupní smlouva”) a na všechny vztahy mezi prodávajícím a spotřebitelem, vzniklé zejména oři uzavírání kupní smlouvy a reklamaci zboží.

Čl. III.  Storno objednávky

Storno objednávky ze strany spotřebitele:

  • Spotřebitel má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení do smlouvy.
  • Pokud prodávající včas a řádně poskytl spotřebiteli informace o právu odstoupit od smlouvy podle § 3 odst. 1 písm. h) Zákona č. 102/2014 Z. z. , spotřebitel je oprávněn i bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího do 14 dnů ode dne převzetí zboží.
  • Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případe nákupu zboží “na objednávku”, které bylo nutné na přání spotřebitele obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů. Storno poplatek může být do výšky pořizovacích nákladu zboží.

Storno objednávky ze strany prodávajícího:

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její části v těchto případech:

  • Objednávku nebylo možné závazně potvrdit (chybně uvedené telefonní číslo, nedostupný spotřebitel, neodpovídá na e-maily atd.).

Čl. IV. Způsob uzavíraní kupní smlouvy

  1. Kupní smlouva je uzavřena závazným akceptováním návrhu na uzavření kupní smlouvy (objednávky) spotřebitele prodávajícím ve formě e-mailové zprávy spotřebitele zaslaného prodávajícímu nebo ve formě spotřebitele vyplněného a odeslaného formuláře na internetové  stránce prodávajícího nebo ve formě telefonické objednávky spotřebitele prodávajícímu (dále jen “objednávka”)
  2. Závazným akceptováním objednávky spotřebitele prodávajícím je telefonické nebo emailové potvrzení nebo potvrzení prostřednictví soukromé zprávy prodávajícím spotřebiteli o akceptování objednávky po předchozím přijetí objednávky spotřebitelem označené jako “potvrzení objednávky”.
  3. Závazné akceptování objednávky obsahuje údaje o názvu a specifikaci zboží, jehož prodej je předmětem kupní smlouvy, dále údaje o ceně zboží a / nebo jiných služeb, název a údaje o místě, kde má být zboží dodáno a údaje o ceně, podmínkách, způsobu a termínu přepravy zboží do dohodnutého místa doručení zboží pro spotřebitele, případné jiné údaje.

Čl. V. Práva a povinnosti prodávajícího

  1. Prodávající je povinen:
  2. Dodat na základě objednávky potvrzené prodávajícím spotřebiteli zboží v dohodnutém množství, kvalitě a termínu a zabalit ho nebo opatřit pro přepravu způsobem potřebným na jeho uchování a ochranu,
  3. Zajistit, aby dodané zboží splňovalo povinnosti stanovené v platných právních předpisech SR,
  4. Předat spotřebiteli nejpozději spolu se zbožím v písemné nebo i elektronické podobě veškeré doklady potřebné k převzetí a užívání zboží a další doklady předepsané platnými právními předpisy (údaje o vlastnostech zboží, návody na montáž, obsluhu, použiti, údržbu, bezpečnostní upozornění v českém jazyce, formulář na odstoupení od smlouvy, záruční list / li požadovaný spotřebitelem, resp. jestliže prodávající poskytne delší záruční dobu než je zákonná záruční doba /doklad o koupi zboží.
  5. Prodávající má právo na řádné a včasné zaplacení kupní ceny od spotřebitele za dodané zboží.

Čl. VI. Práva a povinnosti spotřebitele

  1. Spotřebitel je oprávněn bez uvedení důvodu písemně odstoupit od smlouvy ve lhůtě do 14 dní (Zákon č. 102/2014 Z. z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího) ode dne převzetí zboží nebo uzavření smlouvy o poskytnutí služby. Odstoupením spotřebitele od smlouvy se smlouva od počátku ruší.
  2. Spotřebitel ve lhůtě 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy vrátí zboží prodávajícímu bez ohledu na to, zda zboží byl požit nebo má chyby. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.
  3. Spotřebitel je povinen:
  4. Převzít zakoupené nebo objednané zboží,
  5. Zaplatit prodávajícímu dohodnutou kupní cenu v dohodnuté lhůtě splatnosti včetně nákladů na doručení zboží,
  6. Potvrdit převzetí zboží svým podpisem nebo podpisem jím pověřené osoby.
  7. Spotřebitel má právo na dodání zboží v množství, kvalitě, termínu a místě dohodnutém stranami v závazném akceptování objednávky.

Čl. VII. Dodací podmínky

  1. Způsoby dodání zboží

Dodání zboží je možné následujícím způsobem:

  • Doručováním kurýrem
  1. Placení

Spotřebitel je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu zboží dohodnutou v kupní smlouvě v době uzavření kupní smlouvy včetně nákladů na doručení zboží (dále jen “kupní cena”) podle zák. č. 18/1996 Z. z.  v platném znění formou:

  • V hotovosti nebo kartou přímo kurýrovi, doručovateli,
  • Bezhotovostním převodem na účet prodávajícího.
  1. V případě, že spotřebitel zaplatí prodávajícímu kupní cenu bezhotovostním převodem, za den platby se považuje den, kdy byla celá kupní cena připsána na účet prodávajícího , VS: číslo objednávky.
  2. Spotřebitel je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu za dohodnuté zboží ve lhůtě podle kupní smlouvy, nejpozději však při převzetí zboží.
  3. V případě, že spotřebitel zaplatí prodávajícímu kupní cenu za zboží dohodnutý v kupní smlouvě, spotřebitel je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny pouze v souladu s platnými právními předpisy SR.
  4. V případě pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy po předání zboží třetí osobě pro přepravu zboží prodávající má nárok na náhradu nákladů od spotřebitele na objednání a přepravu zboží.
  5. V případě, že spotřebitel nezaplatí prodávajícímu celou kupní cenu při převzetí zboží, smluvní strany se dohodli, že prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a požadovat od spotřebitele náhradu za vzniklé náklady na objednání a dodávku nezaplaceného zboží.
  6. Náklady spojené s vynáškou nejsou zahrnuty v kupní ceně zboží a prodávající tyto služby není povinen spotřebitele poskytnout.
  7. Ceny zboží uvedené na internetových stránkách prodávajícího jsou platné v okamžiku objednání zboží. Ceny uvedené v tištěném ceníku prodávajícího jsou platné do vydání nového ceníku.
  8. Kupní cena bude považována za zaplavenou připsáním celé kupní ceny na účet prodávajícího, v případě platby převodem na účet prodávajícího nebo uhrazením hotovosti kurýrovi.
  9. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží až do úplného zaplacení kupní ceny.
  10. Doklad o koupi vystavený na základě kupní  smlouvy mezi prodávajícím a spotřebitelem je současně daňovým dokladem.
  11. Převzetí zboží spotřebitelem je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.
  12. K ceně zboží je připočítána cena dopravy zboží, tak jak je výše uvedeno v bodě 7.2.
  13. Zboží je prodáván podle vystavených vzorů, katalogů, typových listů a vzorníků prodávajícího umístěných na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.
  14. Pokud se prodávající a spotřebitel nedohodnou jinak, prodávající je povinen objednávku spotřebitele splnit do 14 dnů od jejích doručení pokud je zboží skladem. Pokud zboží není skladem, prodávající odešle zboží nebo ho připraví na osobní převzetí zpravidla do 4 týdnu ode dne potvrzení objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo přesáhnout lhůtu na dodání zboží v případě, že nastanou okolnosti na straně jeho dodavatele, které brání včasnému dodání zboží.
  15. Spotřebitel převezme zboží v místě, které je uvedeno v akceptaci objednávky spotřebitele prodávajícím.
  16. Množství, rozměry a ostatní údaje o vlastnostech zboží obsažené v katalozích, prospektech a jiných písemnostech prodávajícího umístěnými na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího jsou závaznými údaji.
  17. Místem dodání zboží je místo uvedené v akceptaci objednávky prodávajícím, pokud se strany nedohodnou v kupní smlouvě jinak.
  18. V Případě prodávající dopraví zboží spotřebiteli na místo určené v kupní smlouvě spotřebitelům, spotřebitel převezme zboží osobně nebo zajistí, aby zboží převzala osoba, kterou zmocní pro případ své nepřítomnosti na převzetí zboží uvedeného v kupní smlouvě a podepsat protokol o doručení a předání zboží. Třetí osoba oprávněná k převzetí zboží uvedeného v kupní smlouvě je povinna předložit prodávajícímu originál nebo kopii kupní smlouvy  dokladu o zaplacení zboží a písemné plno valence. Pokud bude nutné dodávku zboží opakovat z důvodu nepřítomnosti spotřebitele na místě určeném v kupní smlouvě, všechny náklady s tím vzniklé hradí spotřebitel, a to zejména opakované dodání zboží na místo určení v kupní smlouvě. Zboží se považuje za dodané okamžikem doručení zboží na adresu uvedenou v závazné akceptaci objednávky a převzatý okamžikem fyzického převzetí zboží  spotřebitelem, resp. jeho oprávněným zástupcem nebo odmítnutím převzetí zboží, které dopravce vyznačí v protokolu o doručení a předání zboží.
  19. Spotřebitel zkontroluje zásilku hned po doručení. V případě, že spotřebitel zjistí, že obal zboží je mechanicky poškozen, tuto skutečnost oznámí dopravci. Spotřebitel se může rozhodnout zboží v poškozeném obalu nepřevzít. Dopravu zboží zajišťuje prodávající. V případě, že je dodán poškozené zboží, spotřebitel je uplatní u prodávajícího reklamaci zboží, resp. odstoupení od smlouvy u spotřebitele.
  20. Pokud prodávající nesplní smlouvu, protože objednané zboží nemůže dodat nebo službu poskytnout, je povinen o tom neprodleně informovat spotřebitele a do 14 dní mu vrátit cenu zaplacenou za zboží nebo zálohu, pokud se prodávající a spotřebitel nedohodnou na náhradním plnění. Pokud se prodávající a spotřebitel nedohodnou na náhradním plnění, prodávající je povinen nahradit všechny prokázané náklady, které spotřebitel vynaložil na objednání zboží nebo služeb. Při náhradním plnění je prodávající povinen spotřebiteli dodat zboží nebo poskytnout službu ve stejné kvalitě a ceně.

Čl. VIII. Nabití vlastnictví a přechod nebezpečí škody na zboží

Spotřebitel nabývá vlastnické právo ke zboží až úplným zaplacením celé kupní ceny za zboží.

Čl. IX. Autorská práva

Autorská práva se řídí zákonem č. 185/2015 Z .z.  Autorský zákon

Čl. X. Osobní a platební údaje a jejích ochrana

  1. Strany se dohodli, že spotřebitel v případě, že je fyzicky osobou, je povinen oznámit prodávajícímu své jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště včetně PSČ, číslo telefonu a emailovou adresu.
  2. Spotřebitel prohlašuje, že souhlasí ve smyslu zákona 8/ 1018 o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů, aby prodávající zpracoval a uchovával jeho osobní údaje, zejména ty, které jsou uvedeny výše a / nebo které jsou potřebné při činnosti prodávajícího a zpracovával je ve všech svých informačních systémech.
  3. Prodávající se zavazuje, že bude s osobními údaji spotřebitele zacházet a nakládat v souladu s platnými právními předpisy SR.
  4. Spotřebitel uděluje prodávajícímu tento souhlas na dobu 5 let. Souhlas se zpracováním osobních údajů může spotřebitel kdykoliv odvolat kdykoliv písemnou formou.
  5. Prodávající nepřichází do kontaktu s informacemi o platebních kartách ani s informacemi o přihlašovacích jménech ani heslech ani kódech zadávaných spotřebitelům při platbě za zboží. Za ochranu těchto údajů jsou v plném rozsahu zodpovědní provozovatelé platebních bran.

Čl. XI. Seznámení se zpracováním osobních údajů

Viz, Ochrana osobních údajů

Čl. XII. Odstoupení od smlouvy

  1. Spotřebitel je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží bez udání důvodu v souladu s ust. § 7 odst. 1 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochraně spotřebitele při proději zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů.

Prodávající je povinen převzít zboží a vrátit spotřebiteli nejpozději ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy a vrácení zboží prodávajícímu cenu zaplacenou za zboží. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:

  • a) Poskytnutí služby, pokud se jí poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby
  • b) Prodej zboží nebo poskytnutí služby, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který prodávající nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • c) Prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele,
  • d) Prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze,
  • e) Prodej zboží uzavřeném v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen, strana 8 Sbírka zákonů Slovenské republiky 102/2014 Sb.
  • f) Prodej zboží, který může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smíchaný s jiným zbožím,
  • g) Prodej alkoholických nápojů, jejichž cena byla sjednána v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání je možné uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, které prodávající nemůže ovlivnit,
  • h) Provedení naléhavých oprav nebo údržby, o které spotřebitel výslovně požádal prodávajícího, to neplatí pro smlouvy o službách a smlouvy, jejichž předmětem je prodej jiného zboží než náhradních dílů potřebných k provedení opravy nebo údržby, pokud byly uzavřeny během návštěvy prodávajícího u spotřebitele a spotřebitel si tyto služby nebo zboží předem neobjednal,
  • i) Prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukovoobrazových záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud spotřebitel tento obal rozbalil,
  • j) Prodej periodického tisku s výjimkou prodeje na základě dohody o předplatném a prodej knih nedodáván v ochranném obale,
  • k) Poskytnutí ubytovacích služeb na jiný než ubytovací účel, přeprava zboží, nájem automobilů, poskytnutí stravovacích služeb nebo poskytnutí služeb souvisejících s činnostmi v rámci volného času a podle níž se prodávající zavazuje poskytnout tyto služby v dohodnutém čase nebo v dohodnuté lhůtě,
  • l) Poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud se jeho poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.

2. Odstoupení od smlouvy spotřebitel učiní písemnou formou. Do odstoupení od kupní smlouvy podle předchozího bodu těchto všeobecných obchodních podmínek spotřebitel uvede identifikaci spotřebitele, číslo a datum objednávky, přesnou specifikaci zboží, způsob, jakým má prodávající vrátit již přijatá plnění zejména číslo účtu a poštovní adresu.

Zároveň s odstoupením od kupní smlouvy je povinen předložit /zaslat/ prodávajícímu zboží spolu s příslušenstvím včetně dokumentace, návodu, záručního listu, originálu dokladu o zaplacení. V případě, že spotřebitel odstoupí od smlouvy a předloží /zašle/ prodávajícímu zboží, který mohl být přiměřené použit, nachází se v obalu zboží nepoškozujícím a je úplný, vrátí prodávající spotřebiteli již zaplacenou kupní cenu za zboží uvedenou v závazném akceptování objednávky ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu bezhotovostním převodem na účet spotřebitele určený spotřebitelům.

  1. Prodávající vrátí při platném odstoupení od smlouvy spotřebiteli kupní cenu včetně nákladů, které spotřebitel vynaložil v souvislosti s objednáním a doručením zboží, jestliže spotřebitel spolu se zbožím předloží prodávajícím písemné doklady o vynaložených nákladech, které spotřebitel vynaložil v souvislosti s objednáním zboží.

Za zboží plně odpovídající kvalitativním požadavkům se považuje zboží stejné nebo obdobné charakteristiky, jaká je uvedena v nabídce zboží na internetové stránce prodávajícího.

Čl. XIII. Zachování mlčenlivosti

Spotřebitel je povinen bezpodmínečně zachovat mlčenlivost o všech informacích, které jsou mi zpřístupněny v souvislosti s dodávkami od prodávajícího, a které lze považovat s ohledem na okolnosti jednoznačně za obchodní nebo firemní tajemství a které mají být zachovány jako důvěrné, s výjimkou informací, které jsou známé z veřejných zdrojů.

Čl. XIV. Závěrečná ustanovení

  1. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto všeobecných obchodních podmínek. Povinnosti písemného oznámení změny v těchto všeobecných obchodních podmínkách je splněna umístěním na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.
  2. V případě, že je kupní smlouva uzavřena v písemné formě, jakákoliv její změna musí mít písemnou formou.
  3. Strany se dohodly, že komunikace mezi nimi bude prováděna ve formě e-mailových zpráv.
  4. Na vztahy neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami se vztahují příslušná ustanovení následujících zákonu a nařízení:
  5. Zákon č 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů
  6. Zákon č. 220/2004 Z. z. o elektronickém obchodu a o změně zákona č. 128/2002 Z. z. (ve znění platných novel),
  7. Zákon č. 250/2007 Z. z. o ochraně spotřebitele a o změně zákona Slovenské národní rady č 372/1990 Sb. o přestupcích (ve znění platných novel),
  8. Zákon č 40/1964 Z. z. občanský zákoník (ve znění platných novel).
  9. Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti vůči spotřebiteli uzavřením kupní smlouvy.
  10. Pokud  spotřebitel odstoupí od smlouvy, ponese náklady na vrácení zboží prodávajícímu podle § 10 odst. 3 zákona a pokud odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku, i náklady na vracení zboží, které vzhledem k jeho povaze nelze vrátit prostřednictvím pošty.
  11. Spotřebitel je případně povinen uhradit prodávajícímu cenu za skutečně poskytnuté plnění podle § 10 odst. 5, zákona pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy o službách poté, co udělali prodávajícímu výslovný souhlas podle § 4 odst. 6 , zákona.

Poučení o uplatnění práva spotřebitelů na odstoupení od smlouvy

  1. Právo na odstoupení od smlouvy.

Máte právo odstoupit od této smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne převzetí výrobku.

Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás informujte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem) na adrese: info@strojni-cerpadla.cz. Pro tento účel můžete použít formulář pro odstoupení od smlouvy, který se nachází na stránce: https://sklucovadlo.sk/wp-content/uploads/2019/03/odstupenie_od_zmluvy.pdf

Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, pokud zašlete oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy.

  1. Důsledky odstoupení od smlouvy.

Po odstoupení od smlouvy Vám vrátíme všechny platby, které jste uhradili v souvislosti s uzavřením smlouvy, zejména kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží k Vám. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud jste si  zvolili jiný druh doručení, jako je nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízíme. Platby Vám budou vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám bude doručeno Vše oznámení o odstoupení od této smlouvy. Jejich úhrada bude provedena stejným způsobem, jaký jste použili při Vaší platbě, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným způsobem platby, a to bez účtování jakýchkoliv dalších poplatků. Platba za zakoupený zboží vám bude uhrazená až po doručení vráceného zboží zpět na naši adresu.

  1. Pokud máte zájem, můžete vyplnit a zaslat vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy nebo jakékoliv jiné jednoznačné prohlášení o odstoupení od smlouvy i elektronicky prostřednictvím naší internetové stránky: https:/sklucovadlo.sk/formular-na-odstupenie-od-zmluvy/. Pokud využijete tuto možnost, přijetí odstoupení od smlouvy Vám neprodleně potvrdíme na trvanlivém nosiči (například e-mailem)
  2. Zašlete nám zboží zpět nebo ho přineste na naši adresu nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění práva na odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím 14 denní lhůty. Odpovídáte pouze za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním jiným způsobem, než jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
  3. Informace uvedené v tomto poučení tvoří nedílnou součást smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a mohou být změněný pouze s výslovným souhlasem obou stran.
  4. Spotřebitel odesláním objednávky a stisknutím tlačítka “objednávka s povinností platby” výslovně potvrzuje, že byl seznámen s tím, že součástí objednávky je povinnost zaplatit cenu.
  5. Prodávající neprodleně po uzavření smlouvy uzavřené na dálku, nejpozději spolu s dodáním zboží, poskytuje spotřebiteli potvrzení o uzavření smlouvy na trvanlivém nosiči.

Potvrzení obsahuje:

  • všechny informace uvedené v § 3 odst. 1, zákona jestliže prodávající neposkytl tyto informace spotřebiteli na trvanlivém nosiči již před uzavřením smlouvy uzavřené na dálku.
  1.  Spotřebitel může odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodán zboží, i před zahájením běhu lhůty na odstoupení od smlouvy.
  2. Spotřebitel může uplatnit právo na odstoupení od smlouvy podle § 7 odst. 1 zákona u prodávajícího v listinné podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči, pokud byla smlouva uzavřená ústně, na uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy stačí jakékoliv jednoznačně formulované prohlášení spotřebitele vyjadřující jeho vůli odstoupit od smlouvy. Spotřebitel může použít formulář pro odstoupení od smlouvy, který mu předal prodávající.
  3. Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty podle § 7 odst. 1 zákona.
  4. Důkazní břemeno o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nese spotřebitel.

Povinnosti prodávajícího při odstoupení od smlouvy

  1. Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit spotřebiteli všechny platby, které od něj přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků, tím není dotčeno ustanovení § 8 odst. 5 zákona.
  2. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli platby podle odstavce 1 stejným způsobem, jaký použil spotřebitel při své platbě. Tím není dotčeno právo spotřebitele dohodnout se s prodávajícím na jiném způsobu platby, pokud v souvislosti s tím spotřebiteli nebudou účtovány žádné další poplatky.
  3. Prodávající není povinen uhradit spotřebiteli dodatečné náklady, pokud se spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob doručení nabízen prodávajícím. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na doručení, které si zvolil spotřebitel, a náklady na nejlevnější běžný způsob doručení nabízen prodávajícím.
  4. Pokud na základě smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího bylo zboží dodáno spotřebiteli domů v dobé uzavření smlouvy a vzhledem k jeho povaze nelze zboží odeslat zpět prodávajícímu poštou, prodávající je povinen zajistit vyzvednutí zboží na své náklady ve lhůtě podle odstavce 1.
  5. Při odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží, prodávající není povinen vrátit spotřebiteli platby podle odstavce 1 před tím, než mu je zboží doručeno nebo dokud spotřebitel neprokáže zaslání zboží zpět prodávajícímu, ledaže prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby.

Povinnosti a oprávnění spotřebitele při odstoupení od smlouvy

  1. Spotřebitel je povinen nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy zaslat zboží zpět nebo jej předat prodávajícími nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. To neplatí, jestliže prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby. Lhůta podle věty první se považuje za zachovanou, jestliže bylo zboží předáno k přepravě nejpozději v poslední den lhůty.
  2. Spotřebitel je oprávněn vrácení zboží, který nabyl na základě smlouvy uzavřené během prodejní akce nebo v souvislosti s ní, prodávajícímu odepřít až do doby, kdy prodávající spotřebiteli vrátí zaplacenou cenu nebo zálohou za zboží nebo službu.
  3. Při odstoupení od smlouvy nese spotřebitel pouze náklady na vrácení zboží prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. To neplatí, jestliže prodávající souhlasil, že je bude snášet sám, nebo pokud si nesplnil povinnosti podle § 3 odst. 1 písm. i) zákona.
  4. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Spotřebitel neodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud si prodávající nesplnil informační povinnosti o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy podle § 3 odst. 1 písm. h) zákona.

V Trenčíne, dne 29.09.2020